2016. június 15., szerda

Újrakezdés

Nem is tudjátok elképzelni, hogy mennyire sajnálom megint, hogy féléve hanyagolom a blogot, és megértem, ha már elegetek van belőlem. Mentségemre talán csak a hosszasan elnyúló érettségi időszak és a tanulmányi kötelezettségem szólhat, illetve a végzősöket sújtó csodás, de egyben leterhelő programok, mint a szalagavató vagy a ballagás. Ezek mellett pedig nem volt se erőm, se energiám, és őszintén, kedvem se írni, meg időm sem, mert az edzések miatt jóformán csak aludni jártam haza. Nem panaszkodni szeretnék ezzel, csupán szeretném, ha tudnátok, miért tűntem el.
Ami a blogot illeti, időközben rájöttem, hogy nagyon kapkodva kezdtem bele a történetbe, nem is volt meg teljesen a fejemben a cselekményszál, de ez már nincs így, mindent kitaláltam végre, viszont ehhez változtatásra van szükségem, emiatt lekerült a prológus, mert azt is újra fogom írni. Szóval szeretnék elnézést kérni, leginkább azoktól, akik először írtak már nekem véleményt. A hivatalos visszatérésem még várat magára egy hetet, de jövőhét szerdától én is szabad leszek és túlesek az utolsó szóbeliken, aztán belevetem magamat az írásba, már alig várom

Noemi S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése